Wie zijn wij?

Tussen de miljoenen websites online, wil je natuurlijk dat jouw website of webshop ertussenuit springt. De teksten en het design moeten aansluiten bij wie jij bent en waar jouw bedrijf voor staat. Een bezoeker wilt na het zien van jouw website of webshop jouw klant worden. Dat is de bedoeling.

VlagMedia hebben we opgericht omdat we beiden veel frustraties hadden over marketingbureaus. In het begin gaat het altijd goed, maar uiteindelijk heb je weinig contact en daalt je vertrouwen.

Dit gaan wij anders doen.

Door onze eigen aanpak zetten we jouw wensen en doelen om in een website of webshop en online marketing dat werkt. Wij staan 100% garant voor onze diensten en daarmee voor jouw resultaat. Jouw succes is ons succes.

Het team van VlagMedia

Jurgen van Vliet

Eigenaar & webdesigner

Jurgen is mede-eigenaar van Vlagmedia en webdesigner van beroep. Ook is hij een Apple fan boy die dagelijks op zoek is naar de tofste gadgets. Hij gaat goed op (echt hele) flauwe woordgrappen en opmerkingen. Jurgen vertelt zelf over zijn passie voor ontwerp en design:

“Toen ik voor een opleiding koos was dit bewust een opleiding op het Grafisch Lyceum Utrecht met deels IT en deels Grafische vormgeving vakken. Zo kon ik van zowel achter als voorkant van webdesign veel leren.

Ik ben begonnen als webdesigner bij een klein internetbureau. Hier heb ik veel geleerd en veel zelf mogen uitvoeren. Dit heeft mij enorm geholpen qua ervaring opdoen. Na een tijdje wisselde ik van baan en werd ik webmaster. Hierbij was ik verantwoordelijk voor de website en de grafische vormgeving. Als onderdeel van het marketingteam, kon ik al mijn creativiteit kwijt. Het bouwen en grafische vormgeven van websites en ontwerpen is mijn passie.”

Eliza Agten

Eigenaar & online marketeer

Eliza is mede-eigenaar van Vlagmedia en ruim twee jaar Online Marketeer. Naast haar passie voor online marketing, is ze gek op shoppen, social media en natuurlijk op Jurgen. De grappen van Jurgen vult Eliza aan met nog meer flauwe humor.

Eliza vertelt over hoe haar enthousiasme voor online marketing begon:

“Tijdens mijn meeloopstage in het tweede jaar van mijn opleiding Commerciële Economie, kwam ik voor het eerst in contact met online marketing. Ik mocht zelf een onderzoek doen in Google Analytics en was verbaast over alle data die ik kon zien van de website. Achteraf gezien is daar mijn enthousiasme voor het vak online marketing begonnen. Want man, wat is dit een gaaf vakgebied! Onder online marketing valt ontzettend veel. De meest herkenbare gebieden zijn: zoekmachine optimalisatie (SEO), adverteren in zoekmachines (SEA), social media marketing en e-mailmarketing.

Mijn kennis en ervaring heb ik opgedaan door te doen. Cursussen volgen, video’s bekijken en lezen. Tijdens mijn eerste fulltime baan kreeg ik alle handvatten die ik nodig had om te leren over al deze gebieden. Gecombineerd met een flink aantal uren zelfstudie en ontwikkeling is online marketing uitgegroeid tot mijn passie. Het allerleukste vind ik dat online marketing nooit stil staat. Er komen steeds weer nieuwe manieren bij om jouw verhaal online te vertellen en om je diensten en producten aan te bieden.”

BACK