Storytelling en waarde toevoegen. De belangrijkste speerpunten als je aan de slag wilt gaan met content  maken. Jouw verhaal vertellen en laten zien aan de doelgroep die daarop zit te wachten. Mensen aanspreken, ontroeren, inspireren. Dat is wat je wilt doen.

Produceren in plaats van consumeren

Als bedrijf kunt je bijna niet zonder toffe content. Maar waar je eerst over na moet denken, is waarom je doet wat je doet. Wat is jouw verhaal? Waarom bestaat jouw bedrijf? Hiermee spreek je de juiste doelgroep aan. Je weet waar ze behoefte aan hebben en waarom ze vervolgens jouw hulp nodig hebben. Natuurlijk zijn de technische aspecten (SEO bijvoorbeeld) ook belangrijk om ervoor te zorgen dat iemand je tekst kan vinden.

Adverteren op social media

Veel breder dan alleen een facebook berichtje plaatsen. Platformen zoals Facebook en Instagram zijn makkelijke en snelle kanalen voor interessante content over jouw bedrijf en producten of diensten. Doordat er zoveel social media kanalen zijn, is het belangrijk om de juiste kanalen te kiezen voor je bedrijf en daar een strategie voor te bedenken.

Hulp nodig met content en social advertising?

Laat ons jou helpen met creatieve uitingen voor op social media en op je blog.
We zetten vaste blogthema’s voor je op, maken een duidelijke plannen en schrijven alle teksten.

BACK